انجمن گفتگوی فراد اندیش

آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

پروتکل ارتباطی چند FPGA

1 ارسال‌
1 کاربران
0 Reactions
1,048 نمایش‌
(@mahyar0811)
ارسال‌: 1
New Member Customer
شروع کننده موضوع
 
[#2000317]

سلام وقت همگی بخیر

برای ارتباط یک اف پی جی ای با چند اف پی جی ای دیگه حدودا 20 عدد که فاصلشون از هم حدودا چند متره و نرخ انتقال دیتا هم باید در حد 1 گیگابیت بر ثانیه باشه چه پروتکلی رو پشنهاد میدین؟

یعنی یک عدد اف پی جی ای Master و حدود 20 تا Slave که DataRate = 1gbps باشه

پروتکل به صورت باس هم داریم که این توانایی رو داشته باشه که تعداد سیمی هم که استفاده میشه مینیمم باشه

ممنون


 
ارسال‌شده : 25 تیر، 1402 10:20 ق.ظ
برچسب‌های موضوع
به اشتراک بگذارید:
>