انجمن گفتگوی فراد اندیش

آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

مشکل نصب نرم افزار 2019.1 Vivado و از کارانداختن برخی ویژگی های ISE v14.7 در ویندوز 10

6 ارسال‌
4 کاربران
0 Reactions
2,519 نمایش‌
(@ah_687)
ارسال‌: 5
Active Member Customer
شروع کننده موضوع
 
[#1000129]

باسلام

من نرم افزار 2019.1 Vivado را در ویندوز 10 نصب کردم. بعد از نصب برخی از نرم افراهای جانبی ISE v14.7 از کار افتاده مثلا IMPACT دیگه پروگرم نمیکنه و Chipscope درست کار نمیکنه.

چطور این مشکل را حل کنم؟

 


 
ارسال‌شده : 30 دی، 1399 1:22 ب.ظ
برچسب‌های موضوع
(@ahmadsaghafi)
ارسال‌: 113
Estimable Member Admin
 

سلام،

بعد از نصب ویوادو، درایور پروگرامر آن هم نصب می‌شود و این باعث می‌شود پروگرامر با ISE کار نکند. برای حل مشکل باید مجددا درایور پروگرامر ISE را نصب کرد.

موفق باشید.


 
ارسال‌شده : 9 بهمن، 1399 5:41 ب.ظ
(@josephx86)
ارسال‌: 5
Active Member Customer
 

سلام و خسته نباشید
من هم همین مشکل رو دارم. زمانی که ویوادو رو نصب کردم با استفاده از cmd درایور رو نصب کردم. اما impact دیگه بورد فراد1 رو شناسایی نمیکنه.
c:\xilinx\vivado\2019.1\data\xicom\cable_drivers\nt64
install_drivers_wrapper.bat c:\xilinx\vivado\2019.1\data\xicom\cable_drivers\nt64 c:\xilinx\vivado\2019.1\install.log c:\xilinx\vivado\2019.1\

وقتی دوباره درایور دیجیلنت برای بورد فراد 1 رو نصب میکنم. ویوادو دیگه بورد arty7  رو شناسایی نمیکنه.
ظاهرا یه بخشی از درایور دوتاشون مشترکه اما با دو ورژن مختلف. جایی هم نتونستم راه حل براش پیدا کنم.


 
ارسال‌شده : 3 خرداد، 1400 11:32 ب.ظ
(@josephx86)
ارسال‌: 5
Active Member Customer
 

@ahmadsaghafi

من متوجه شدم که impact با نسخه های بعد از 2.13.1 adept سازگار نیست. در نهایت هر کاری کردم نتونستم همزمان هم در ویوادو و هم در impact  روی یک سیستم استفاده کنم. اما میشه با نصب نسخه های بالاتر adept توی ویوادو spartan 6  رو هم پروگرم کرد و بی خیال impact شد. تست کردم شد. :) هنوز chipscope رو تست نکردم که احتمالا اون هم کار نمیکنه و باید debug ویوادو رو تست کنم که آیا با spartan 6 کار میکنه یا نه.


 
ارسال‌شده : 4 خرداد، 1400 12:42 ق.ظ
(@ahmadsaghafi)
ارسال‌: 113
Estimable Member Admin
 

@josephx86

 

بسیار عالی.


 
ارسال‌شده : 4 خرداد، 1400 10:24 ق.ظ
(@iamhosseinali)
ارسال‌: 1
New Member Customer
 

@josephx86 سلام، سوالی داشتم ازتون، جناب شما arty s7 رو از کجا تهیه کردین ؟ 


 
ارسال‌شده : 1 آبان، 1400 12:58 ب.ظ
به اشتراک بگذارید:
>