انجمن گفتگوی فراد اندیش

آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

درخواست راهنمایی

1 ارسال‌
1 کاربران
0 Reactions
1,019 نمایش‌
(@plc-s7)
ارسال‌: 1
New Member
شروع کننده موضوع
 
[#74]

من سه تا سویچ رو بر اساس نمودار زیر روشن و خاموش میکنم
1- در ابتدا vapd صفر شده و vp یک میباشد و در این حالت مقدار I اندازه گیری مشه
2- به محض اینکه I=0 شد VP =0 میشه و VN=1 ( ی زمانی مثلا حدود 2 پیکو ثانیه این حالت طول میکشه)
3- در این حالت VP=1 و VAPD =1 و VN=0 در این حالت باز مقدار I اندازه گیری میشه
;فرکانس انجام این سیکل 100MHZ هستش و رنج جریان در حد پیکو آمپر هستش
این کل کاریه که میخوام انجام بدم ... میشه لطفا راهنمایی کنید که از چه کنترلری میشه استفاده کرد؟ آیا از fpga میشه استفاده کرد؟ در زیر نمودار کنترلی رو میزارم.. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید


 
ارسال‌شده : 6 مهر، 1397 11:34 ب.ظ
به اشتراک بگذارید:
>