انجمن گفتگوی فراد اندیش

به اشتراک بگذارید:
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

عدم نمایش ماکزیمم کلاک در گزارشات ISE

5 ارسال‌
3 کاربران
0 لایک
703 نمایش‌
(@seyedmehdiamiri)
ارسال‌: 3
Active Member Customer
شروع کننده موضوع
 

سلام خدمت مهندس ثقفی و دوستان عزیز، من یک مدار برای ارتباط modbus طراحی و پیاده سازی کردم و در عمل هم نتیجه کار درست بود و مدار به درستی کار میکنه. مشکلی که دارم اینه بعد از طراحی های اولیه میتونستم ماکزیمم فرکانس قابل اعمال در مدار رو در گزارشات نرم افزار ISE ببینم ولی در ادامه وقتی یک سری تغییرات در مدار دادم و جای چند ماژول رو جابه جا کردم و حتی ماژول جدید به پروژم اضافه کردم در عمل مدار همچنان درست کار میکرد. ولی دیگه در گزارش تایمینگ ماکزیمم کلاک قابل اعمال به مدار رو نشون نمیداد از ابتدا هم سعی کردم تمام نکات رو از قبیل استفاده از DCM و استفاده از قیدPeriode رو رعایت کنم. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

 
ارسال‌شده : 3 تیر، 1398 3:11 ب.ظ
(@ahmadsaghafi)
ارسال‌: 107
Estimable Member Admin
 

سلام،

در صورتی که از قید پریود استفاده کرده باشید، ماکزیمم فرکانس کلاک قابل اعمال به مدار را می‌توانید در انتهای گزارش post PAR static timing report ملاحظه کنید.

موفق باشید.

 
ارسال‌شده : 5 تیر، 1398 5:23 ب.ظ
(@seyedmehdiamiri)
ارسال‌: 3
Active Member Customer
شروع کننده موضوع
 

سلام . ممنون از توجهتون .اتفاقا از قید priode هم استفاده کردم. قبلا هم ماکزیمم کلاک رو در گزارش post PAR static timing report
می تونستم ببینم. ولی یک ماژول دیگه که اضافه کردم و top madule رو هم جابجا کردم. ولی دیگه ماکزیمم کلاک رو نشون نمیداد.حتی با وجود قید priode . و الان واقعا برام مهمه که بدونم ماکزیمم کلاک قابل اعمال به برنامم چقدر هستش.

 
ارسال‌شده : 8 تیر، 1398 11:16 ب.ظ
(@seyedmehdiamiri)
ارسال‌: 3
Active Member Customer
شروع کننده موضوع
 

البته خود کد رو هم براتون ایمیل کردم. یه مشکل بزرگ دیگه ای که داشتم این بود که پیاده سازی من حجم زیادی از فضا رو اشغال کرده بود که تونستم با استفاده از آموزش "نحوه عملی پیاده سازی حافظه" خود شما، BROM درست کنم و تا حد بسیار زیادی حجم اشغال شده در fpga رو کم کنم. ولی الان مشکل بزرگی که دارم عدم نمایش ماکزیمم کلاک قابل اعمال به کد هستش. و همین طور که گفتم از قید پریود در usf و همچنین ماژول DCM هم استفاده کردم. و قبلا هم میتونستم ماکزیمم کلاک رو ببینم. ولی وقتی top madule رو تو پروژم تغییر دادم دیگه نتونستم ماکزیمم کلاک قابل اعمال رو در گزارشاتم ببینم.

 
ارسال‌شده : 8 تیر، 1398 11:41 ب.ظ
(@ask_linx)
ارسال‌: 16
Active Member
 

با سلام، توجه داشته باشید که قیود پیاده سازی باید حتما نسبت به کلاک ورودی در TOP-Level تعریف شوند، اگر نام گذاری پورت ها تغییر کنه ممکنه با همچین مشکلی روبرو بشید. اگر این موضوع رو چک کردید و هنوز مشکلتون برطرف نشده، کد HDL و فایل UCF تون رو تو تلگرام به ask_linx@ بفرستید، تا مشکلتون رو بررسی کنم.

 
ارسال‌شده : 17 تیر، 1398 11:36 ب.ظ
به اشتراک بگذارید:
>