انجمن گفتگوی فراد اندیش

آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

پیکربندی پین ها

2 ارسال‌
2 کاربران
0 Reactions
1,483 نمایش‌
(@reza_73)
ارسال‌: 4
Active Member
شروع کننده موضوع
 
[#84]

سلام
بابت آموزشهای با کیفیت تون و زحماتی که بابت تهیه شون کشیدید واقعا ممنونم.
سئوالم اینه چطور میشه پایه های FPGA رو پیکربندی کرد. به عبارتی دیگه چطور میشه مثلا در حالت ورودی pull up یا pull down کرد و یا ولتاژ سطح منطقی رو تغییر داد؟
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.


 
ارسال‌شده : 28 اسفند، 1397 7:40 ب.ظ
(@ahmadsaghafi)
ارسال‌: 113
Estimable Member Admin
 

سلام،

ممنون از شما.

در فایل UCF شما می‌توانید مقاومت‌های pull up یا pull down درون FPGA را فعال کنید و همچنین در همین فایل می‌توانید استانداردهای IOی پایه‌ها را مشخص کنید.

مثلا برای قرار دادن یک مقاومت pull up داخلی برای پورتی به اسم my_port می‌توانید سطر زیر را در فایل UCF بنویسید:

NET "my_port" PULLUP;

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، به دیتاشیت IOی FPGAی مورد نظرتان رجوع کنید.

موفق باشید


 
ارسال‌شده : 29 اسفند، 1397 2:18 ب.ظ
به اشتراک بگذارید:
>